نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پیانیچ همواره برای یوونتوس غیرقابل فروش بوده اما ...

پیانیچ همواره برای یوونتوس غیرقابل فروش بوده اما ...

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در شماره صبح امروز خود گزارشی درباره وضعیت میرالم پیانیچ و پیشنهاد 100 میلیونی منچسترسیتی و تماس شخص پپ گواردیولا با او منتشر كرده است كه در زیر ترجمه آن را می خوانیم:

 

شخص گواردیولا با او تماس گرفته تا نشان بدهد كه پیشنهاد منچسترسیتی جدی است. اقدام بعدی ارائه پیشنهاد رسمی به یوونتوس خواهد بود. یوونتوسی كه نمی خواهد پیانیچ را از دست بدهد اما ممكن است مجبور شود. ابتدا به این خاطر كه مبلغ 100 میلیون یورو كمی غیرقابل رد كردن به نظر می رسد و دیگر این كه یوونتوس برای پرداخت دستمزدی برابر با سیتی با مشكل روبروست. سیتی حاضر است برای میرالم پیانیچ مبلغ 8 میلیون یورو حقوق در نظر بگیرد كه از حقوق دیبالا و هیگواین در یوونتوس هم بیشتر است درحالیكه ماروتا در پیشنهاد تمدید قرارداد خود نمی تواند مبلغی بالاتر از 6 میلیون یورو در سال را به رجیستای بوسنیایی اختصاص دهد.

 

با این حال بیش از هر چیزی، ماسیمیلیانو آلگری مانع جدایی پیانیچ خواهد بود. مرد بوسنیایی هم می داند كه این آلگری بود كه او را به سك رجیستا تبدیل كرد و زیر نظر او بود كه به این سطح از بازی رسید، لذا تمایل خود پیانیچ نیز بر ماندن زیر نظر آلگری است. هم پیانیچ می داند تكرار بازی كنونی اش خارج از یوونتوس سخت است هم یوونتوس می داند پیدا كردن یك جانشین همسطح برای پیانیچ ساده نخواهد بود. پیانیچ همواره برای یوونتوس غیرقابل فروش بوده اما به هر صورت پنجره نقل و انتقالات همواره شرایط خاص خود را دارد.

ارسالی از سعید سعیدی


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: